ARTE ReportageThe Gambia: Back Home
Many migrants left the Gambia in the hope of reaching Europe via the ‘Back Way’, illegally entering Europe via Libya and the Mediterranean. Now many are returning home having failed in their dangerous venture. What next for these young Gambians?