Pierre Boulez: Sur Incises
To celebrate the centenary of Pierre Boulez's birth, ARTE invites you to (re)watch an extract from the opening concert of the Pierre Boulez Hall in Berlin in March 2017. Daniel Barenboim conducted the Boulez Ensemble there in a dazzling performance of Sur Incises, composed by Pierre Boulez between 1996 and 1998.