Bolivia : A Doctor with a Heart
In Bolivia, at an altitude of 4,000 metres, nearly 5,000 new-born children suffer from heart problems. For the last 14 years Doctor Alexandra Heath has tried to treat these young patients in a country still mistrustful of modern medecine and where access to healthcare is a major problem.