The Red Orchestra (2/2)
During the Second World War, two separate resistance networks, one based in Brussels and then Paris, and the other in Berlin, provided information to the Soviets. This in-depth documentary tells the story of these organisations and how the Third Reich tried to hunt them down. In part two the Gestapo begin to close in on the resistance networks.