Cliff Diving in Marseille
Lionel Franc has been a cliff diving fanatic since he was a child. He dives into crystal waters from the cliffs that surround Marseille, in the Calanques National Park. Disadvantaged kids, inspired by him, line up to be taught this risky but freeing discipline. Fly like a bird and swim like a fish, in a single leap.