The Adventurers of Modern ArtParis, Capital of the World
An intimate portrayal of the lives of the founding artists of modern art living in Montmartre from 1900 until the Liberation. Third part: in 1916, in Montparnasse, foreign artists are starving. In Montparnasse, Soutine, the poorest of Russians, befriends Modigliani, the most beautiful of Italians.