Primrose HillBy Mikhael Hers
On Christmas Eve, Stéphane, Joëlle, Xavier and Sonia decide to go for a walk in the park overlooking the town where they grew up. As they stroll along the winding paths, they talk about pop music, their jobs, their sex lives and their disappointed ambitions.