A Common Thread
17-year-old Claire hides her pregnancy and takes a job with Madame Mélikian, a grieving haute couture embroiderer. As they stitch side by side, their shared sorrow and unspoken struggles weave an unbreakable bond. Through delicate threads and silent understanding, they find comfort, resilience and an unlikely sense of family in each other.