Class Trip
Nicolas is a deeply anxious boy, often haunted by dark visions and intrusive fears. When he reluctantly joins a school ski trip, his nightmares intensify and begin creeping into his waking life. As he befriends a rebellious classmate, unsettling events unfold – making him question what is real and what isn’t.