Templele culturii
Muzeele, sălile de concerte și teatrele de operă sunt faruri ale peisajului urban. Tot mai multe orașe construiesc clădiri emblematice, din ce în ce mai mari, proiectate de arhitecți celebri. Concepute pentru a atrage turiști, a stimula economia și a trezi mândria civică, oare își merită prețul aceste clădiri scumpe?