Nuriev
Retrasă din repertoriul renumitului Teatrul Bolshoi în 2023, piesa evocă viața și arta unuia dintre cei mai mari balerini ai secolului al XX-lea: Rudolf Nuriev. Regizată de Kirill Serebrennikov și coregrafiată de Yuri Possokhov, piesa este repusă în scenă pentru prima dată în afara Rusiei. O repunere în scenă mult așteptată.