Siria: copii furați de dictatură25 min
Este unul dintre cele mai întunecate secrete ale regimului Assad. Timp de ani de zile, serviciile de informații au făcut să dispară în mod sistematic mii de copii ai opozanților. Unii dintre ei au fost plasați în orfelinate sub nume false. O crimă orchestrată de Asma el-Assad, fosta primă doamnă.