Lumea în imagini
La scurt timp după moartea lui Renée Good, asasinată de poliția de imigrări, această fotografie a șefului ICE a fost percepută ca un simbol al militarizării puterii americane. În ceea ce privește ținuta, extrem de ambiguă, a șefului Gregory Bovino, unii au recunoscut în ea uniformele uneia dintre cele mai întunecate perioade din istorie.