Disponibile fino al 17 octombrie 2025 la 23:59
Premiul Nobel pentru Pace i-a fost decernat vinerea Mariei Corina Machado. În vârstă de 58 de ani, lidera opoziției venezuelene a fost împiedicată să candideze la alegerile prezidențiale din 2024, câștigate de Nicolás Maduro. Susținătoare a pozițiilor administrației Trump cu privire la criza venezueleană, ea nu are un sprijin unanim în cadrul opoziției.