Trompe l'œil
Anna e însărcinată pentru prima dată și e cuprinsă brusc de o teamă copleșitoare. În timp ce restaurează tablouri, simte privirea apăsătoare a „Bărbatului cu mănuși”. Absența constantă a soțului și a mamei o face să se izoleze tot mai mult, prinsă între realitate și propriile temeri.