Juana, regina nebună
În anul 1496, Juana de Castilia se căsătorește cu Filip de Habsburg. Căsătoria lor aranjată se dovedește a fi o uniune plină de pasiune și dorință. Totuși, dragostea Juanei pentru soțul ei se transformă într-o obsesie alimentată de infidelitatea lui. Când Juana urcă pe tronul Castiliei, ambițiile politice ale lui Filip duc la încarcerarea ei și declararea ei ca nebună.