Nuntă însângerată
Un grup de dansatori de flamenco pregătește spectacolul „Nunta însângerată” de Federico García Lorca. Este o poveste de dragoste tragică, plină de pasiune, inspirată din fapte reale. În ziua nunții, imediat după ceremonie, mireasa fuge cu un bărbat însurat – prima ei iubire. Soțul și familia acesteia pornesc pe urmele lor. Dragostea se împletește cu trădarea și răzbunarea.