Israel: miniștrii haosului
De când fac parte din guvernul Netanyahu, miniștrii Bezalel Smotrich și Itamar Ben-Gvir au alimentat constant tensiunile din Orientul Mijlociu. Scopul lor? Anexarea teritoriilor palestiniene ocupate. Documentarul propune o incursiune în istoria recentă a Israelului pentru a înțelege ascensiunea și influența extremei drepte sioniste și religioase asupra vieții politice și sociale a țării.