Japonia: sfârșitul utopiei pacifiste?
La sfârșitul celui de-al Doilea Război Mondial, un comitet de state a elaborat noua Constituție a Japoniei, care renunța la dreptul acesteia la război. Totuși, în fața dezastrelor geopolitice din Pacific, țara se reînarmează masiv, de teama că un scenariu precum invazia rusă a Ucrainei va avea loc în regiune. Toshiko Tanaka, supraviețuitoare a atacului de la Hiroshima, observă cum Japonia se pregătește din nou pentru război...