ARTE Europa Săptămânal
Universitățile din Europa sunt sub presiune: cheltuielile cresc, iar multe state au redus drastic bugetele. Consecințele includ concedieri și scăderea activității de cercetare. În timp ce unele universități din Spania caută investiții private, în Țările de Jos se renunță la cursuri de licență în engleză. Doar cinci țări-membre respectă angajamentele UE privind finanțarea.