Reportaj 360°
În statul Assam din nord-estul Indiei, conviețuirea dintre oameni și elefanți este extrem de dificilă. Pentru cei peste treizeci de milioane de locuitori, orezul este alimentul de bază, însă elefanții distrug frecvent culturile. Cum pot fi prevenite conflictele în care, anual, își pierd viața atât oamenii, cât și animalele?