West-Eastern Divan Orchestra și Daniel Barenboim
Orchestra ecumenică fondată și condusă de Daniel Barenboim interpretează "Dublu concert" de Johannes Brahms, cu Michael Barenboim la vioară și Kian Soltani la violoncel.