West-Eastern Divan Orchestra with Daniel Barenboim
Violinist Michael Barenboim and cellist Kian Soltani are the soloists at this year's concert of the West-Eastern Divan Orchestra in Salzburg. The programme includes the Double Concerto for Violin and Violoncello in A minor op. 102 which was Johannes Brahms final orchestral work composed in 1887.