Elveția: piloți printre ghețari
În fiecare zi, în văile și munții Elveției, piloții, medicii și primii respondenți ai Rega, Garda Aeriană Elvețiană de Salvare, intervin pentru a salva vieți. Acești bărbați și femei au o meserie complexă și periculoasă, care necesită o pregătire extinsă, competențe și empatie.