Dragoste la prima notificare
Primele întâlniri pot fi plictisitoare, iar prietena Louisei ar avea nevoie de puțin sprijin. Deci, de ce să nu organizeze o întâlnire dublă pentru a face lucrurile mai interesant? Fără ca pretendenții lor să știe, desigur! Un joc simplu care s-ar putea întoarce împotriva...