Różne symbole charakteryzują transformację naszego społeczeństwa. Ale gdzie leżą ich początki? Znak pokoju, tzw. pacyfka jest uniwersalny, a jednak niewiele osób zna historię jego powstania. Tęczowa flaga symbolizuje nadzieję, wolność dla osób LGBTQ+, podczas gdy podniesiona pięść jest znakiem przeciwko policyjnej przemocy i rasizmowi.