Czy jedzenie zwierząt i produktów odzwierzęcych jest dla nas problemem moralnym? Czy zdajemy sobie sprawę z monstrualnego przemysłu, który dostarcza kotlety i filety na nasze talerze? I z cierpienia zwierząt, które są traktowane jak w najgorszych horrorach? W serii szukamy odpowiedzi na te pytania rozmawiając z aktywistami, hodowcami zwierząt, a nawet filozofami.