Kogo można jeść?
Skąd przekonanie, że niektóre zwierzęta zasługują na miłość, a inne są tylko pokarmem? Dla amerykańskiej aktywistki Melanie Joy spożywanie mięsa jest ideologią głęboko zakorzenioną w naszych społeczeństwach, ale praktycznie zbędną. Nie zgadza się z nią Gerald Otto, szef działu dobrostanu zwierząt w dużym niemieckim producencie mięsa. Uważa on, że jedzenie mięsa jest częścią ludzkiej natury.