Re: Insekty na talerzuKogo można jeść?
Trudno sobie wyobrazić cierpienia, przez które przechodzą zwierzęta, zanim skończą jako tanie kotlety. Dirk Nienhaus, hodowca świń w Nadrenii Północnej-Westfalii, ujawnia, jaka cena tak naprawdę kryje się za niskimi cenami mięsa. Friedrich Mülln, działacz na rzecz praw zwierząt, marzy o obaleniu tego systemu, informując o okrucieństwie przemysłowego rolnictwa.