Kogo można jeść?
Sektor rolno-spożywczy generuje ⅓ światowych emisji gazów cieplarnianych. Dla Cynthii Rosenzweig, klimatolożki z NASA, przejście na wegetarianizm lub weganizm mogłoby rozwiązać kryzys klimatyczny. A jak mogłaby się do tego przyczynić produkcja mięsa w laboratorium?