Elbjazz Festival
Elbjazz po raz kolejny przekształcił port w Hamburgu w prawdziwy jazzowy spektakl. Do tego blues, swing i pop nad Łabą... Festiwal zdążył już wychować swoich wiernych fanów, których z pewnością nie zawiódł i w tym roku. Na scenie po raz kolejny plejada pionierów jazzu oraz młodszych artystów, którzy zgodnie z tradycją wyjdą poza granice gatunkowe.