Izraelsko-amerykański atak na Iran pod koniec lutego 2026 roku ponownie wywołał starcia między Izraelem a Hezbollahem. W połowie marca armia izraelska rozpoczęła ofensywę lądową w południowym Libanie, aby wytropić libańską milicję szyicką, sojuszniczkę Iranu, która odpowiada na ataki na Teheran. Kruche zawieszenie broni, które panowało od końca 2024 roku, jest już tylko wspomnieniem. Oprócz problemów związanych z bezpieczeństwem, Liban od wielu lat pogrążony jest w kryzysie gospodarczym. Oto wybór reportaży i analiz, które pomogą zrozumieć sytuację w tym kraju.