Lebanon: The End of Hezbollah?
The Israeli-American attack on Iran at the end of February rekindled clashes between Israel and Hezbollah. In mid-March, the Israeli army launched a ground offensive in southern Lebanon and extensive bombing of the capital and infrastructure. Lebanon has been in crisis for many years. This collection includes reports and analysis to help better understand the situation in the country.