Polityka i społeczeństwo
Po-Brexitowe wzmocnienie granicy między Wielką Brytanią a Republiką Irlandii może zagrozić procesowi pokojowemu w Irlandii Północnej. Dwaj reporterzy podróżują wzdłuż tej historycznej granicy, by spotkać się z mieszkańcami.