Festiwal Cabaret Vert
Ten interdyscyplinarny festiwal w Charleville-Mézières na północy Francji robi wielkie wrażenie dzięki sztuce ulicznej, kinie, komiksom i muzyce. Jego celem jest pogodzenie środowiska naturalnego z muzyką, a przy okazji odkrywa wiele wielkich talentów.