El Amor Brujo
Film inspirowany baletem „Miłosny czar” Manuela de Falli. Candelę prześladują koszmarne wizje zmarłego ukochanego Diego, który po tragicznej śmierci powraca jako duch i nie pozwala jej rozpocząć nowego życia. Antonio próbuje uwolnić ukochaną od przeszłości i ciążącej nad nią klątwy.