The Kooks
Ponad trzy miliardy odtworzeń w serwisach streamingowych sprawiają, że The Kooks należą dziś do czołówki sceny indie. Brytyjczycy przyjechali z nowym albumem „Never/Know” i wystąpili podczas „ARTE Berlinale Party”, zorganizowanego w trakcie 76. edycji Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Berlinie.