The Kooks
În fiecare an, ARTE organizează un concert în cadrul Festivalului de Film de la Berlin. Anul acesta, trupa britanică indie The Kooks a fost invitată să cânte la Teatrul Columbia, un cinematograf reconvertit. Ei interpretează vechile hituri și piese din cel de-al șaptelea album de studio, Never/Know.