Gimnastyka - Najnikczemniejszy człowiek świataOzzy Osbourne, legenda metalu
Nie byłoby metalu bez Black Sabath i Ozzy'ego Osbourne'a. Legendarny wokalista od lat cierpiał na choroę Parkinsona. Zmarł 22 lipca 2025 roku, niecałe trzy tygodnie po pożegnalnym koncercie Black Sabbath.