W Kolonii, w Niemczech, można się przejść po Księżycu! Europejska Agencja Kosmiczna zbudowała tam LUNĘ – halę mieszczącą namiastkę powierzchni księżycowej. Na 700 mkw odtworzono ją najwierniej jak można: są tam kratery, skały i tony piasku. To tam najbardziej doświadczony europejski astronauta Thomas Pesquet i jego koledzy przygotowują się do powrotu na Srebrny Glob.