Stefanie Heinzmann
W wieku 18 lat Heinzmann wygrała casting do programu ze Stefanem Raabem i była jedną z niewielu zwyciężczyń show, które zrobiły karierę. Jej pierwszy album ("Masterplan") osiągnął status złotej płyty; występy na żywo i nagrania z legendą popu Lionelem Richiem oraz liczne nagrody sprawiły, że stała się rozpoznawalna na całym świecie. Wokalistka wydała cztery kolejne albumy obejmujące stylistyczny zakres popu, dance i R&B. Heinzmann lubi inspirować się brzmieniem zespołów akustycznych i czasami występuje z orkiestrami symfonicznymi. Jej temperament sceniczny jest szczególnie odpowiedni do dynamicznego brzmienia big-bandu, a frankfurcki klub Batschkapp zapewnia do tego idealne tło.