Kapedani
Lata 70. XX wieku. W Albanii panuje rewolucja ideologiczna i kulturalna, która prowadzi do gwałtownej emancypacji kobiet. „Dziadek” Sulo, szanowany weteran II wojny światowej, nie może się pogodzić z nową sytuacją. Żeby bronić „swoich praw” wybiera się do Tirany, jednak ta podróż przynosi odwrotny skutek i otwiera mu oczy na nową rzeczywistość.