Motyl - Film Florence MiailheW Lesie Są Ludzie
Samotny mężczyzna kuleje wzdłuż drogi. Obok niego zatrzymuje się ciężarówka. Wyskakuje z niej kilku uzbrojonych mężczyzn. Chwytają go i zabierają do lasu. Jedynymi świadkami tej sceny są mieszkańcy pobliskiej wsi. Od 2021 roku takie sytuacje na polsko-białoruskiej granicy, gdzie trwa kryzys humanitarny, stały się codziennością.