Hanabie.
Hanabie. z Japonii robią furorę na całym świecie dzięki swojej niekonwencjonalnej mieszance metalcore'u, elementów popu i kolorowego stylu visual kei. Założony w 2015 r. zespół łączy mocne breakdowny i melodyjne hooki z żywiołowością sceniczną. Podczas Summer Breeze 2025 rozgrzewają scenę swoją wyjątkową mieszanką metalu i japońskiej popkultury.