Coldrain
Japoński zespół Coldrain łączy mocny post-hardcore i alternatywny metal z emocjonalnymi melodiami. Formacja zachwyca fanów na całym świecie, a podczas Summer Breeze 2025 prezentują porywający show pełen intensywności, pasji i muzycznej energii.