The Bohemian - Film Petra VáclavaA Police Romance
Jamil Messaouden trafia na staż do podmiejskiego posterunku policji. Jego niekonwencjonalne metody działania są ostro krytykowane przez komendantkę, porucznik Emilie Carang. Jednak stopniowo kobieta ulega coraz większej fascynacji Jamilem. W czasie akcji przeciw lokalnemu gangowi narkotykowemu namiętność bierze górę. Uuczucia zaczynają wpływać na tok śledztwa i stosunki panujące na posterunku.