Alegoria miejska
Kolejny, po „Omelia contadina”, wspólny projekt filmowy francuskiego artysty JR i włoskiej reżyserki Alice Rohrwacher. W oczekiwaniu na swoją matkę, która uczestniczy w castingu tanecznym do spektaklu, siedmioletni Jay ucieka w świat fantazji. Trafia do jaskini platońskiej, z której jednak udaje mu się wyswobodzić.