Grafika
Po zamachu na rynku bożonarodzeniowym w Magdeburgu i kilku ataków nożowników w innych miastach, coraz więcej mówi się o bezpieczeństwie i migracji w kraju przed wyborami federalnymi. Czy powinno się wprowadzić stałe kontrole na granicach? Jak traktować osoby ubiegające się o azyl? Zestawienie stanowisk głównych niemieckich partii w tej debacie.