Beth McCarthy
Beth McCarthy przekłada kobiecy pop-rock z początku XXI w. na język Gen Z. Pokazała już, że potrafi to robić bezbłędnie trzy lata temu singlem "She Gets The Flowers", który hulał po sieci, będąc viralowym hitem. "What Do You Call It?" i "She's Pretty" również stały się wielkimi przebojami. Beth opowiada o miłości i stracie, przyjaźni i wstydzie, niezależności i uzależnieniu w chwytliwych, ale niesztampowych piosenkach.