Enji
Enji jest obecnie jednym z najbardziej imponujących przykładów tego, jak różne kultury mogą się wzajemnie przenikać i inspirować, tworząc coś zupełnie unikalnego. Pochodząca z Mongolii wokalistka mieszka w Monachium i łączy pełen wdzięku jazz z kameralnym folkiem i urtyn duu, tradycyjną muzyką z zachodniej Mongolii. Jej głos urokliwy, ciepły, pewny siebie, ale i powściągliwy. Jej ostatni album - "Ulaan" (2023) - to prawdopodobnie jedno z najbardziej intymnych doświadczeń, jakich entuzjaści jazzu mogli doświadczyć w ostatnim latach. Wielka i szczera rekomendacja, nawet dla nowicjuszy.